Platou rață și bere cehă 100% [at] Restaurant Orfeus, Praga

Da, da. Ai citit bine. Praga! Praga din Cehia.

IMG_4783

Pentru că de curând am făcut o scurtă excursie în acest mirific loc, unde mi-a fost greu a crede cum e posibil ca atât de multă frumusețe arhitecturală să fie conglomerată într-un singur oraș, am zis că e neapărat nevoie de o recenzie culinară despre ce am degustat.

Ei bine, după o lungă plimbare în inima ținutului Bohemian, în prima zi ne-am oprit pentru cină la Restaurantul Orfeus.
Ne-am uitat noi la meniul afișat la intrare și după alegerea mâncării am decis să ne oprim aici. Ne-a ajutat mult și faptul că restaurantul avea în plus față de celelalte, o grădină interioară cu mese amenajate, pe lângă terasa gălăgioasă și plină de turiști aflată pe faleză la intrare.

Am ales să cinăm un platou cu rață, ca să vedem și noi despre ce tot vorbește și laudă lumea că trebuie încercat aici, în Praga cea boemă.

Până la servirea mâncării, am degustat și prima bere cehă. Servită la halbă medie, 0.33 L.
Blondă. Light. Spumoasă și puțin amăruie.

2014_06_02 - bere cehă, PragaPlatoul a fost așteptat cu mare curiozitate
Nici mult tare nu a durat, că la scurt timp după servirea berii a sosit și platoul comandat.

2014_06_02 - Praga, platou rataPulpa de rață a fost servită în compania unei cefe și ciolan la cuptor, toate cele 3 odihnindu-se pe un pat format din varză murată călită, ceapă proaspătă, măsline, turtițe din cartofi și felii de păine umplută pe alocuri cu Foie gras. Toate acestea acoperite cu un sos călduț din reducția cefei la cuptor + o notă fină de frunze proaspete de rucola.

Ce să vă mai spun, toate astea au fost un adevărat deliciu împreună cu berea servită!

2 persoane, 15€ pentru cină în centrul Pragăi

Praga, Bon de plataDupă cum se poate observa pe bon, masa a costat sub €15.00 pentru 2 persoane, inclusiv bacșișul de 10% ce este trecut automat pe bon.

Și într-adevăr, persoana responsabilă de servire la masa noastră a refuzat chiar și ultimele monede lăsate. Cu toate astea, faptul că bacșișul este trecut automat pe nota de plată, poate crea o oarecare nepăsare în privința calității serviciului de servire oferit din partea celui ce o oferă.

Am postat imaginea cu bonul de masă și pentru a putea fi observată adresa restaurantului: Str. Karlova 12, Praga. Restaurantul este unul cu vechime, însă promovarea lui se face doar la nivel local prin metode tradiționale (atragerea turiștilor pe măsură ce trec în plimbare pe aleea restaurantului; localnicii cunosc deja locul).

Una peste alta, cina a fost una chiar reușită. Despre bacșișul pe nota de plată la restaurantele din Praga, voi mai reveni cu ocazia următoarei recenzii culinare.

Până atunci, spune-mi, tu ai fost în Praga?
Ce anume ți-a plăcut mai tare?

Lasă un comentariu

